Exponera mera

Allt jag vill göra nu när det är varmt och soligt är dricka rosé på en uteservering, grilla i trädgården, äta glass på torget och picknicka i parken. Det vill säga, förutom det självklara i att vara utomhus och med dem man tycker om, så vill jag tydligen bara äta och dricka. Samtidigt innebär solljuset att jag klär av mig mer. Detta är en ekvation som inte går ihop. Ytterligare en av livets stora grymheter.

Om du skiter i beach 2008 och allt vad det innebär (good for you!), kan du ju kolla mitt lilla glasstestCollective. Mycket mycket professionellt genomfört (jag menar allvar, jag har flera års träning).

image6

En väldigt läcker våffla som tyvärr inte gör mig mer läcker i bikini. Oh well, det var värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0