Fabulous Friday

Idag har varit en härlig dag. På jobbet var det ganska soft med veckomöte och jobbgenomgång. Sen var jag en effektiv lite arbetare och gjorde en telefonintervju och artikel. På lunchen åkte vi ner till Åhus. Vi åt lunch vid Sandras familjs stuga, sen badade vi och solade och åt kanelbullar på stranden. På tåget hem satt jag och Kristina och spånade idéer till frilansjobb och kom på riktigt många.

Sen var det snabbt hem och in i duschen (hade sand överallt). Hann pussa lite på Alexander som trugade i mig vatten, sen tog jag bussen till Malmö.  Träffade Ulrika och gick och käkade thaimat på en uteservering. Väldigt trevligt och supergod mat! Kul att prata med någon som läser lika mycket bloggar som jag, det är det inte många som gör.

Efter middagen tog jag bussen hem och nu väntar jag på Alex som är på mycket hemlig herrklubbsmiddag. Herregud, jag är typ ihop med en frimurare. Snart börjar han väl gå i kåpor och göra secret handshakes, eller vad nu frimurare gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0