Kamphundar och myskvällar

Eftersom jag är en sällsynt dålig bloggerska så får jag återigen köra en resumé (det här är ju trots allt en blogg för att jag ska kunna minnas mitt liv).

Söndag- Åkte till Dalby stenbrott på dagen och badade. Enormt vackert men en del läskigt folk av typen, hello jag är superbiff med rakad skalle, massor av tatueringar och det här är min lilla ofarliga rottweiler som lystrar till namnet Maneater.
På kvällen kom mamma, pappa och Carro hit och vi gick på Gräddhyllan och käkade på deras urfina innergård. Mysigt.



Måndags- jobbade på dagen och shoppade när jag kom hem. Köpte handväska, två par skor och fyra böcker. Försökte kolla på filmen Silk som jag hyrt, enormt dålig film med ett obefinligt tempo. När jag öppnade datorn och började fippla fick Alex nog och frågade om vi inte lika gärna kunde stänga av. Det gjorde vi.
Tisdags-tors, typ likadana dagar med jobb om dagarna och mys och cykelturer på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0