Slö söndag- men fullspäckad vecka

Den här veckan kommer att bli intensiv. Som tur är, är jag en person som gillar att vara i rörelse och att det händer saker omkring mig, men jag behöver mina andningshål. Tur att den här helgen har varit så lugn!

Veckan som kommer ska jag:

-Köpa present till mamma

-Köpa bröllops/tackpresent till Jesper och Caitlin

-Växla pengar till resan

-Gå på bio och the Dark knight

-Fika med Karolina på onsdag

-Afterwork och middag på torsdag

-Åka till Köpenhamn för Copenhagen fashion week på fredag/lördag

-Åka till Kalmar för släktträff i stugan på lördag

-Åka till Hässleholm för att fira mamma på söndag

Goodness. Nästa vecka ska jag bara vara hemma och packa tror jag. Ja, och sen på fredagen bär det ju förstås av till San Fransisco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0