Slö söndag

Idag är det en sån där halvtrist men praktiskt söndag. Förutom att bråka (minns inte riktigt om vad, tror det handlade om vilka färger vi skulle tvätta. Oh my) har vi handlat och tvättat. Jag har uppdaterat Collective och nu sitter jag och skriver på artiklar till Nöjesnytt. En höstmodespecial ska det bli, bland annat.

Alex spelar kort med några vänner i köket, så jag håller mig i vardagsrummet med min dator, några inspirerande modetidningar och högar med nytvättade kläder.

Det stora tvättningsmarathonet inför semestern har börjat, så nu får man gå runt i fulkläder i två veckor för att spara tvätt till resan. Undantaget modeveckan förstås, jag kommer redan sticka ut tillräckligt med min brist på designerväska, höga klackar och modehus kläder. Jag tänker åtminstone vara snygg, goddammit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0