Julen är här

Sista dagen på jobbet är avklarad. Dessutom har jag köpt ett par julklappar till och klippt mig. Very very good.
Imorgon bär det av hem till föräldrarna. Carro och Stolle är redan hemma, så jag blir sist på plats. Ska bli riktigt mysigt att komma hem. Ser fram emot en lugn jul med massor av god mat, tid att läsa, umgås med vänner och spela spel. Juldagsutgång är förstås obligatoriskt.

Den 28:e bär det av till Norrköping Alexanders familj. Den 29:e åker vi till Sthlm för att gå på stan och hälsa på hans farmor. Sen ska jag försöka hinna träffa Katarina i Nyköping en dag och på nyår blir det antagligen Lkpg eller möjligen Sthlm. Sen vänder vi hemåt igen.

Det låter ju som ett rätt intensivt schema. Men så länge man får sova på morgnarna och göra saker man själv vill så är det lugnt. Längtar efter att träffa alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0