Kent och Håkan

Underbara vecka. I tisdags var jag och fikade med Charlotte på Café d'Italia. Satt på uteserveringen och åt parmasallad. I onsdags jobbade jag hemifrån på dagen och på kvällen åkte jag, Mimmi och My till Sofiero i Helsingborg och såg Håkan och Kent. Apmysigt! Åt kycklingsallad och drack vin/flädersaft på filt först och sen dansade och sjöng vi till Håkan och blev kära. Sen var det dags för Kent. Det var fenomenalt.


My och jag på picknickfilten i väntan på Håkan och Kent på Sofiero

Jag har sett Håkan 6 ggr, men aldrig Kent, trots att de var mina husgudar när jag var tonåring. Det var smockat med folk och de spelade massor av de lite äldre låtarna som Blåjeans, 747 och Kevlarsjäl. Underbart! Sen skjutsade de mig in till stationen och jag kom hem vid halvetttiden och möttes av Alexander som kommit hem från sin Sverigeturné någon timme tidigare.

Åh Håkan.


Fenomenala Kent.

Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Riktigt riktigt underbart var det :)

(drömmer mig tillbaka lite)

2008-07-26 @ 08:41:37
URL: http://lilija.com
Postat av: Maria

Visst var det:) Måste se dem snart igen!

2008-07-26 @ 10:32:15
URL: http://colorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0