Egocentrisk? Jag?

I ett anfall av kreativ lust så bestämde jag mig för att ge min blogg en fin header. Inspirerad av Andy Warhol gick jag lös och skapade ett litet fyrverkeri i narcissism. Sen bestämde jag mig för att det inte gav den bild av Colorama som jag vill. Vad den bilden är vet ajg inte riktigt än, men det är i alla fall inte att Colorama är egenskärlekens högborg (trots att det inte är omöjligt att så är fallet).


Men eftersom jag ändå ägnat tid åt att göra den så bestämde jag mig för att slänga upp den här.

image11


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! I min blogg coachar jag både mig själv och andra i självkänsla och skriver även om min vardag och mitt arbete i rädda barnens ungdomsförbund. Välkommen in!

2008-05-02 @ 16:00:26
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: Maria

Okej Pernilla, om jag behöver coaching i självklänsla I know where to turn. Lycka till med din blogg!

2008-05-02 @ 16:04:18
Postat av: Lina, Keep it simple

Svar: Tack så mycket. Det dyker definitivt upp fler bra inredningsbloggar, efterhand som listen uppdagas. Håll utkik!

2008-05-02 @ 17:24:44
URL: http://metrobloggen.se/sambo
Postat av: Maria

Lina- Det kommer jag absolut göra!

2008-05-02 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0