Underbara helg

Jag känner mig alldeles lugn och hel efter den här helgen. Det har varit en intensiv höst så jag behövde verkligen lite tid att landa. I fredags mötte Alexander mig på stationen sen gick vi och fikade på Patiesseriet. Jag åt Valhrona mjölkchokladmousse på passionsfrukttryffelbotten. I love love love patiesseriet.
Sen gick vi hem och lagade Pad thai och efter middagen stack jag hem till Karro. Hon, jag och Elin hade tjejkväll med rödvin och mycket sexsnack. Elin gjorde lite manikyr och handvård på oss och det var verkligen sådär mysigt übertjejigt.


På lördagen tog jag och Alex en riktig slappdag. Läste, promenerade och fikade. Sen blev klockan helt plötsligt jättemycket och det blev lite stressigt. Gjorde oss i ordning supersnabbt och drog ner till stationen där vi kastade i oss varsin macka på Subway och tog sen tåget till Krstd. Där mötte Christopher oss och sen gick vi till Lina och Marcus för att fira Linas födelsedag. Jättetrevligt och mysigt. Drack Smirnoff apple och spelade schalgerspel.


Idag har det varit jätteskönt. Sov ut. Åt havregrynsgrötfrukost. Läste ut min bok. Lagade örtkyckling. Gick promenad. Fikade och spelade TP. Snart ska vi laga tofu och portabello-wok och sen titta på Harry Potter Fenixorden. Världens bästa helg typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0