Ensam på hotell

Sitter ensam på ett hotellrum och lider av grav hemlängtan. Pappa och syster kom hem imorse och hämtade mig. Jag började nästan gråta när jag såg henne (jag har blivit ÄNNU mer blödig de senaste åren? var ska detta sluta?). Sen åkte vi hem och pratade, kollade bilder och gav presenter. Jag hade köpt fina randiga shorts och lösgodis till henne + att hon fick löfte om att få Gossip girl avsnitt jag har på datorn- så hon håller sig uppdaterad.

Jag fick fina kuddfodral, DVD-filmer, fårskinnstofflor, pashminasjal, ansiktsmask och sminkväska. Så gulligt att hon släpat med massa presenter från andra sidan världen. Sen åt vi lunch och han prata lite till, innan jag var tvungen att bege mig till stationen för att åka hit.

Nu sitter jag här och bloggar, har precis läst Swing it och ätit godis. Nu vill jag bara hem. Hem å grilla med familjen och prata meeeer. Eller hem till A som jag redan saknar. Inte sitta här, helt själv, med no clue om när eller om jag blir hämtad imorgon + vetskapen om att befinna mig med massor av utländska medelålders msk, antagligen mest gubbs, på massa olika ställen (däribland FINLANDSFÄRJA) i fyra dagar. Angst.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Psssst! Glöm inte bort att det är skräckkonstnären Mia Mäkiläs vernissage idag mellan 12:00 till 17:00 på Galleri Ängeln, Klostergatan 1, Lund. Ej att förglömma alltså. =) Välkommen!

2008-05-31 @ 07:40:09
URL: http://www.miamakila.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0